Saturday, August 8, 2009

aku bukan hero...

assalamualaikum...

hai, apa kabo semua kawan2....ari ni 8 aribulan ogos 2009...aku ada 1 crita yang amat menyedikan dalam idup aku...crita nya macam ni...skg ni musim sukan antara fakulti...aku amik 4 acara pada awalnya.lawn bowls,rugby, larian n frisbee.tp oleh kerana aku ankle sprain, aku ikut lawn bowls je coz dia tak melibatkan larian yang banyak...pagi pada hari pertandingan tu, aku dipaksa untuk mengikut larian tap aku tak leh kata apa coz kami di lawn bowls pun tak cukup player...aku pun suka gak larian coz tak penah mengecewakan sejak aku ikut larian...tempat aku, 10 kebawah biasanya..dapat gak aku sumbangkan 20 mata untuk fakulti...tp kali ni, aku terpaksa pilih lawn bowls. game pertama kam kalah pada fakulti kejuruteraan awam..13-6...ok lah coz budak2 aku semua baru je nak main...perlawanan yang ke2 yang paling mencabar coz idup mati kami dalam game 2, semua bergantung pada game ke2 ni...yang paling kecewa, kami dah hampir2 nak g separuh akhir tp bila seri, kami terpasa menunggu skip iaitu aku sebagai pembaling terakhir...kalau aku berjaya dalam balingan tu, kami akan g separuh akhir...tp malang coz aku gagal pada balingan tu n bertapa kecewanya kami sekumpulan...semuanya kerana tak ada rezeki kata kawan2...apa kan daya, kami dah buat yang terbaik...yang pasti, kami akan bangkit pada SAF akan datang...kami akan buktikan.....SAF2010...

No comments:

Post a Comment