Monday, August 3, 2009

dugaan bagi ku...

assalamualaikum...

hai...slmt malam...kalau korang semua nak tau, ari ni adalah ari yang sedih bagi aku...td time aku lat.rugby and then bila tak ada membe, aku main bola sepak...tp malang nya, aku kena ankle sprain..kalu korang nak tau, penyakit ni lah yang paling ditakuti mana2 athlete..ya lah, bayang kan kita nak buat kerja semua dah tak boleh, apa lagi nak bersukan..aku sebenarnya dah 2 bulan kena..time main kat kg masa cti ari 2...tp aku buat treatment biasa je coz kat kg, mana ada alat kan...jadi aku pun main lah pelan2...kalau tak main bola 1 ari, aku rasa macam ada yang kurang n tak sedap hati...itu lah agaknya aku sampai skang tak baik2 lagi...sepatutnya kalau akau tak bersukan selama 2 bulan tu pasti aku dah sehat...tp nak dapat fitness macam skng memang makan masa...sukan antara fakulti dah mula...apa lagi aku pun sedih lah...mana taknya, rugby 2 main yang agak ganas skit..tp aku suka pada sukan 2..apa kan daya, untuk sukan antara fakulti kali ni, terpaksa lah aku tgk je luar...ni lah ari yang paling sedih bagi aku..tp aku bersyukur ada insan yang memahami n bagi sokongan kat aku...walaupun seburuk mana aku ni, ada insan yang tak pernah jemu bagi harapan dan sokongan...semoga ia berkekalan...dan diredhai kuarga yang tersayang...kita jumpa lagi di hari yang bahagia pula...asyik sedih je...hahaha...doakan aku cepat sembuh ya kawan...wassalam...

No comments:

Post a Comment