Wednesday, August 12, 2009

tahniah kawan2...

assaalamualikum....


hai semua...kali ni aku nak crita pasal kejayaan pasukan aku plak...ari tu kan aku kalah dalam game yang aku main, tp ada hikmahnya coz aku jd pengurus bg indoor rowing...lebih kepada pengunaan mesin lah...yang best nya, kali ni pasukan kami g akhir 3 acara daripada 4 acara...malang nya 1 acara kami gagal habis kan...berbalik pada td, kami dapat johan bagi ketogari lelaki 500m, perempuan 1000m dan naib johan bagi 500m...apa pun tahniah tak terhingga kepada syukur(chohot 4 institut perguruan kota bahru), haida lela(1 kelas dengan syukur) dan mazlia classmate aku...diorang sangat sporting time latihan dan juga semangat yang ditunjukan...tak lupa juga kepada penyokong Fakulti pendidikan...semua memberikan sokongan yang luar biasa...thanks a lot....apa pun....bila dah juara, nak kekal kan kejuaraan 1 yang agak susah...kami akan buat yang terbaik untuk 2 sem depan...HIDUP EDUCATION.......HAAAAAUUUUUUMMMMMM

4 comments:

  1. assalamualaikum...
    kegagalan tidak bermakna selamanya... kadang2.. ia membuat kita menghargai segala yang kita ada dan membuatkan kita berusaha lebih lagi pd masa akan datang... so smile always n pray always... InsyaAllah, kejayaan dan keberkatan Allah akan bersama kita. amin

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum w.b.t. zahar??? i saw you.. throuhg salwa... hey h r u?? salam syawal arrrr!!! :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. wa'alaikumsalam...ya...sya lama sudah cari kau...sya sampai sabah sudah ari tu..di tempat yus...salwa kawan baik sya di sini...menggantikan kau dan rakan2...seronok dapat berkawan dengan orang sabah...terima kasih a...masih jog lg?jgn tinggal tau..hahaha

    ReplyDelete